Увага! Обміну та поверненню не підлягає товар, який був виготовлений або поставлений покупцеві за індивідуальним замовленням (за умови, що товар був належної якості і відповідав параметрам, обговореним при оформленні замовлення).
Якщо товар не підійшов Покупцеві з вини Продавця, усі витрати з пересилання компенсує Продавець.
Якщо товар належної якості і повністю відповідає оформленому замовленню, але з яких-небудь інших причин не влаштовує Покупця, повернення товару оплачує Покупець.
Повернення коштів здійснюється тільки на банківський рахунок Покупця (за винятком самовивозу) після отримання та перевірки якості товару Продавцем. Повернення коштів післяплатою не виконується.
ЯК ВИКОНАТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. Запакуйте товар
• Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту купівлі.
• Покладіть новий товар без слідів експлуатації в упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
• Чек надсилати необов’язково.
2. Куди приносити товар
• Дату та час повернення товару потрібно заздалегідь узгодити з нашим співробітником.
• Повернути товар можна за адресою – Херсонський провулок,1, Київ, Україна, 02094
• Рішення стосовно компенсації або обміну товару приймається після доставки товару.
3. Як надіслати товар кур’єрською службою
• За необхідністю, ви можете повернути товар кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.
• Товар надсилається до магазина за попередньою згодою з співробітником нашого магазину.
4. Як надіслати товар кур’єрською службою
1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти.
2. Оформіть відправлення за реквізитами:
• Отримувач - ФОП Головатова К., іпн. 2981007903
• Телефон - (067)468-69-89 (лише як контактний для відправки)
• Вид доставки - склад-склад
• Адреса - м. Київ№261 вул. Гната Хоткевича, 1В (ТРЦ "Проспект" 2 поверх). Цифрова адреса: 11/261
• Оплата доставки- коштом відправника
• Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком. Повернення коштів за товар тільки на рахунок клієнта після отримання товару. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
3. Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
• без механічних пошкоджень;
• повністю укомплектований;
• з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
5. Як мені повернуть кошти за товар?
• Після погодження про компенсацію вашого повернення, наш співробітник запитає реквізити банківського рахунку для повернення коштів. Вам потрібно буде скопіювати та надати свої повні реквізити: номер банківського рахунку UA.... , ІНН, та ПІБ власника банківського рахунку українською мовою.
• Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.